ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ
ΦΩΣ, ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ
ΦΩΣ. ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΦΩΣ, ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΣΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ
ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΑΛΛΑ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ
ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΩΣ.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ, ΑΝΟΕΣ
ΧΛΙΑΡΕΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΑΤΟΠΕΣ ΑΣΤΑΘΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ
ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ
ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΩΦΥΛΑΚΙΟ
ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ
ΑΠΟΛΥΤΩΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ, Η ΙΔΕΑ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΔΙΟΤΙ Η
ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ,
ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΧΡΟΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ
ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΡΑ, Η ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΟΛΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΙΤΙΑ
ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ,
«ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η
ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΑΠΟΚΤΑ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ
ΤΗΣ».
ΑΡΑ, Η ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΘΕ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΩΝ
ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ
ΑΡΑ, Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ
ΤΡΙΑΔΑΣ ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ.
Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΟΝΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ
ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΟΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΙΔΕΑ. ΟΠΟΥ Η
ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ, ΑΠΕΙΡΟΥΣ
ΧΡΟΝΟΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ
ΑΧΡΟΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΤΗΣ
ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ.
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ: https://xristigenia.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.